Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який вперше змінився з 2003 року. Новий логотип залишив знакову літеру “S”, але отримав більш сучасний вигляд – плоскіший дизайн з тонкими контурами по краях і сріблястим покриттям, що нагадує матовий алюміній. Це рішення відповідає сучасним вимогам і дозволяє логотипу краще виглядати на екранах смартфонів та в цифровому середовищі. Президент компанії Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що оновлений знак відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів і готовність приймати виклики нової епохи. Новий логотип буде спершу представлений на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у 2025 році, а потім буде поступово впроваджений у всі серійні моделі. Через незмінні пропорції логотип можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без оновлення дизайну.
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Залишити відповідь