Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Авто новини - Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився в центрі скандалу через надсилання рекламних повідомлень без згоди власників через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали ці рекламні повідомлення, які з’явилися на центральному екрані автомобілів під час запуску. Реклама пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09.
Соцмережі виразили хвилю критики щодо цього кроку, звинувачуючи компанію Deepal у порушенні приватності та недотриманні власників. У відповідь на це, компанія вибачилася перед клієнтами і пояснила, що мала намір повідомити про ексклюзивну знижку, про яку багато хто не знав.
Генеральний директор Deepal Ден Ченхао також особисто вибачився і пояснив, що багато власників не були обізнані про знижку. Він зазначив, що надсилання реклами через мультимедійну систему було помилкою, і вибачився перед власниками, сподіваючись на їх розуміння.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *