Футбольний клуб “Динамо” (Київ) та мережа “БРСМ-Нафта” оголосили про своє партнерство, яке має важливе соціальне значення в умовах війни. Замість розкішної презентації з дорогим промо-роликом, “БРСМ-Нафта” вирішила передати запланований бюджет у розмірі 300 тисяч гривень на потреби українських військових. Генеральний директор “Динамо” Дмитро Бріф підкреслив, що таке партнерство відповідає філософії клубу, оскільки обидва партнери мають амбіції досягати найвищих вершин у своїх галузях. Це співпраця, яка об’єднує для перемоги України як на футбольному полі, так і на полі бою.
Новий партнер ФК “Динамо” (Київ) — БРСМ-Нафта підтримав ЗСУ

Залишити відповідь