За даними порталу Politico, старі російські танкери вичерпують свій ресурс і потребують утилізації, що призводить до зменшення можливостей тіньового флоту. Багато з цих суден мають вік понад 20 років і потребують серйозного технічного обслуговування. У листопаді в турецькому порту Аліага почали розбирати танкер Eagle S, який перевозив російську нафту. Багато інших суден тіньового флоту також наближаються до кінця свого терміну служби і потребують утилізації. У 2024 році було утилізовано 409 кораблів, більшість з яких розбирали в країнах Південно-Східної Азії. Також важливою проблемою є те, що багато з цих суден перебувають під західними санкціями, що ускладнює їхню продажу на металобрухт та створює тіньовий ринок утилізації судів тіньового флоту.
Танкери тіньового флоту Путіна почали списувати на металобрухт

Залишити відповідь