Європейська Комісія наклала на X штраф у €120 млн за порушення вимог прозорості, встановлених Digital Services Act. Про це інформує пресслужба ЄК у п’ятницю, 5 грудня.
Компанії закидають оманливий дизайн “блакитної галочки”, непрозорий рекламний репозиторій та обмеження доступу дослідників до публічних даних.
За висновками Комісії, X дозволяє отримати статус “перевіреного” без реальної верифікації, що вводить користувачів в оману та створює ризики шахрайства.
Рекламний репозиторій платформи не містить необхідних відомостей про рекламу та її замовників, тоді як технічні бар’єри перешкоджають аналізу рекламних ризиків.
Платформа також не виконала вимоги DSA щодо надання дослідникам доступу до публічних даних. Умови користування X забороняють навіть відповідним дослідникам самостійно отримувати такі дані, зокрема через scraping. Процедури доступу містять надмірні обмеження, які заважають дослідженню системних ризиків у ЄС.
Компанія має 60 робочих днів, щоб повідомити про заходи щодо усунення порушення, та 90 днів – щоб подати план дій для виправлення недоліків у роботі рекламного репозиторію й доступу до даних. Це перше рішення ЄС про невідповідність DSA.
Як ми вже писали раніше, юристів в США було оштрафовано за використання в справі фейкової інформації, що була надана нейромережею ChatGPT.
Іспанія оштрафувала платформу X на €5,8 млн через рекламу криптовалюти

Залишити відповідь