З середини серпня на YouTube спостерігається зниження кількості переглядів у відео авторів. Деякі канали повідомляють про те, що їхні перегляди впали майже вдвічі. Хоча офіційної інформації від компанії немає, аналітики та непрямі заяви Google вказують на те, що причиною може бути використання блокувальників реклами. Деякі ютубери відзначають, що перегляди з різних пристроїв залишаються стабільними, але з комп’ютерів вони значно зменшилися. При цьому доходи від реклами залишаються на попередньому рівні, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники реклами використовуються найчастіше. YouTube також відкинув варіант, що причиною є впровадження нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту.
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Залишити відповідь